وانیا جونیوانیا جونی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با شکوه ترین هدیه ی خدا

عکسهای آتلیه 6 ماهگی پرنسس من

1393/5/2 15:10
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

وانیای مامان ؛

روز 18 تیر ماه برای ماهگرد ششم شما  ني ني شكلك    برای بار دوم بردیمت آتلیه 

اول رفتیم خاله جون و مهیار رو از خونه شون گرفتیم بعد رفتیم کیک و شمع برات خریدیم و بعدش هم رفتیم آتلیه بابایی چون شاگرد داشت نتونست بیاد فقط ما رو رسوند و برگشت ، رونیکا جون هم قرار بود نیم ساعت بعدش با دایی جون و زن دایی جون بیاد تا عکس سه نفره ازتون بگیریم.

بازم مثل بار اول هر چی من و خاله جون و آقا و خانوم عکاس  Photographer حنجره مون رو پاره کردیم دخترک دلبند ما یه لبخندک هم نزد.

فکر کنم یه کمم خسته شده بودی منم هر چی بهشون میگفتم باز میگفتن نه بزار این ژست رو هم بگیریم .

خلاصه بعدش هم رونیکا جون اومد و اوه اوه تلاش ما برای مدیریت کردن هر سه تای شما 

هر بار یکیتون به یه طرف نگاه میکردین یا شیطونی میکردین   و هی هم سه تاتون میخواستین کلک کیک رو بکنین

فدای هر سه تاتون بشم من 

آخر هم به رونیکا جون و مهیار جون کادو دادیم و تشکرکردیم که اومدن تولد ششماهگی وانیا جونی 16.gif

روز 21 تیر هم رفتیم با بابایی انتخاب عکس خب بازم مثل دفعه قبل توی همه شون کاملا جدی بودی اما جیگر جیگر و خوردنی

9 تا عکس انتخاب کردیم

30 تیر هم رفتیم و عکسهای عروسکمون رو تحویل گرفتیم عشق حباب شکلک

و این هم عکسهای ماه روی مامانی و بابایی 

 

عسل من

شش ماه است به دوست داشتن تو آرامم 

 

 

 

 

 

 

من ندانم به نگاه تو چه رازی است نهان

که من آن راز توان دیدن و گفتن نتوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ببین به یک نگاه تو ، تمام من خراب شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهان ، از چشم‌های تو شروع می‌شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فدای تو ، همه جان و تن من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
تعریف ساده ای دارد چشمانت…!
باز که 
باشند زنده ام،
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در کتاب واژه ها ، زیباترین معنا توئی
 
 
 
 
 
 
 
 
فرشته های آسمونی من ، عاشقتونم
( مهیار(عسل خاله) -  وانیا(عشق مامان)  -  رونیکا (جیگل عمه) )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
چه قدر دوست داشتن شما زیباست ، زیبا رویان من
رونیکای عمه و مهیار خاله دوستتون دارم
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fatima
26 مرداد 93 11:41
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
نی نی عکس
30 مرداد 93 20:36
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir