وانیا جونیوانیا جونی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

با شکوه ترین هدیه ی خدا

به من بگین خوشبخت

1393/4/27 15:51
نویسنده : مامانی
206 بازدید
اشتراک گذاری

به من بگین خوشبخت…

به من بگین خوشبخته خوشبخت…

خوشبختی مگه چی میتونه باشه جز باز کردن هر صبحه چشمام توی چشمهای یک فرشته؟

خوشبختی مگه چیزی غیر از بو کشیدن هر روزه بهشته؟

خوشبختی مگه غیر از آغوش گرفتن نعمت خداست؟

خوشبختی مگه غیر از داشتن محبت خداست؟

پس به من بگین خوشبخت.

 

 

من فرشته ای دارم که هر روز صبح چشمام رو توی چشمای قشنگش باز میکنم.

من فرشته ای دارم که هر وقت کنارم میاد بوی شیر و عرقش دست کمی از بوی بهشت نداره برام.

من فرشته ای رو در آغوش میگیرم که جز نعمت و رحمت چیزه دیگه ای نیست.

من فرشته ای دارم که دلش برای من و آغوش من تنگ میشه.

من فرشته ای دارم که گوش دادن به طنین دلنشین قلبش اشکهام رو جاری میکنه.

من فرشته ای را در خونه دارم که عزیز کرده محبت خداست.

آره ! من وانیا رو دارم با شکوه ترین هدیه ی خدا رو

پس ؛ به من بگین خوشبخت.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نیلوفر
27 تیر 93 17:06
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/